Συνάντηση SLRNetwork 8 20/05/2020

International HR Day
20, Μαΐου 2020
16:00 – 17:30
Join Zoom meeting
Meeting ID: 836 6690 4731

Dr. David S. Cohen, Short Bio

Mr. Gil Cohen, Short Bio

Documents shared by the Speakers:

White paper on EE and EX

Inside the Box (Intro and Chapter 1)


Strengthening Your Employee Experience Through COVID-19 and Beyond

The impact of COVID-19 on our organizations and employees is dramatic and unprecedented. What are the implications of this pandemic on employees, and how can organizations successfully navigate through this crisis and prepare for tomorrow? The sustainability of businesses will depend on the decisions leaders make now. One of the most impactful choices is the design of the experiences their people live through!

Join us for this Zoom session that will shed light on how companies are designing Employee Experiences that allow them to thrive through uncertainty. You will learn practical ideas you can implement immediately to co-create better experiences with your people. The format will consist of a presentation, including real-life examples and practical tips followed by a Q&A with the audience.


8η συνάντηση του Δικτύου Επαγγελματιών Εργασιακών Σχέσεων και Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού (SLRNetwork) – Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινου Δυναμικού

Διαδικτυακά πραγματοποιήθηκε η 8η συνάντηση του Δικτύου Επαγγελματιών Εργασιακών Σχέσεων και Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού (SLRNetwork), το οποίο συστάθηκε στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου από την Κυπριακή Δημοκρατία και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τίτλο «Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις».
Στο καλωσόρισμά του ο κύριος Μιχάλης Αντωνίου, Γενικός Διευθυντής της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και Βιομηχάνων (ΟΕΒ) απεύθυνε ευχαριστίες προς το Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων για την συνεχή στήριξη του κατά την υλοποίηση του συγχρηματοδοτούμενου έργου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζονται από τις συνέπειες του Covid-19.

Ο κύριος Αντωνίου ευχαρίστησε επίσης τον Κυπριακό Σύνδεσμο Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού με τον οποίο η ΟΕΒ συνδιοργάνωσε την εκδήλωση, τιμώντας έτσι κατά την Διεθνή Ημέρα Ανθρώπινου Δυναμικού, τους επαγγελματίες του τομέα που εργάζονται ακούραστα για να στηρίξουν τους εργαζομένους και τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και προκλήσεις που έχει επιφέρει η κρίση της πανδημίας.

Ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του, ο κύριος Αντωνίου, παρότρυνε τους συμμετέχοντες να συνεχίσουν να καινοτομούν με νέες ιδέες, αναδιοργανώνοντας την επιχειρηματική δράση σε ένα νέο περιβάλλον. Αυτή, όπως ανέφερε, «είναι η ευκαιρία σας να αποδείξετε πως οι επαγγελματίες του Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η καλύτερη επένδυση μιας επιχείρησης σε οποιοδήποτε τομέα της οικονομίας και αν δραστηριοποιείται».

Την συνάντηση χαιρέτισε επίσης, ο κύριος Παναγιώτης Θρασυβούλου, Πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού. Ο κύριος Θρασυβούλου μεταξύ άλλων, σχολίασε την θετική εικόνα που καταγράφηκε μέσα από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων κατά τον χαιρετισμό του. Ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα καταγράφηκαν στις απαντήσεις της ερώτησης «Πόσο σίγουροι αισθάνεστε για τον οργανισμό σας, καθώς διέρχεται της πανδημίας» όπου ο μέσος όρος των απαντήσεων ήταν 4.3 με το 5 να υποδηλώνει το απόλυτα σίγουρος.

Σκυτάλη δόθηκε στους Δρ. D. Cohen και κύριο G. Cohen οι οποίοι ανέλυσαν τον τρόπο με τον οποίο η εμπειρία των εργαζομένων (Employee Experience) επηρεάζει την ευεξία τους και κατ’ επέκταση το ταξίδι των επιχειρήσεων μέσα από την νέα τάξη πραγμάτων ένεκα του Covid-19. Με αναφορές σε εργαλεία και σε πρόσφατες έρευνες, τόνισαν την σημασία των αποφάσεων που λαμβάνουν οι ηγετικές ομάδες εντός των επιχειρήσεων τώρα, καθώς αυτές θα κρίνουν την βιωσιμότητά τους και την ανάγκη μέσα σε αυτές τις αποφάσεις να δοθεί έμφαση στον σχεδιασμό των εμπειριών που βιώνουν οι εργαζόμενοι. Αναφορά έγινε και στα πλεονεκτήματα που δύναται να επιφέρει μια αλλαγή, εμπλέκοντας ενεργά τους εργαζομένους στην διαμόρφωση της, με παράλληλο θετικό αντίκτυπο τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις επιχειρήσεις.

1
1
1